7 Temmuz 2009 Salı

Efsanelerin gözünden "Roger"


Pete SAMPRAS
"15 Grand Slam kazanmak büyük bir özveri gerektirir. Bazıları onun Nadal'a birkaç kez yenildiğini; Rod Laver gibi Grand Slam yapamadığını söylüyor. Ancak hala genç olduğunu unutmamak gerek. Federer bir efsane ve ikon haline geldi. Bence o gelmiş geçmiş en büyük oyuncu."

Boris BECKER
"Fransa Açık'ı kazandığı anda zaten onun en büyük olduğunu düşünmüştüm. Bu kadar çok Grand Slam kazanması bir yana, tüm Grand Slam turnuvalarını kazanmış olması, Federer'i benim gözümde tüm zamanların en iyisi yapıyor."

Bjorn BORG
"Bence Roger, bugüne kadar gelmiş geçmiş en büyük tenisçi. Gelecekte Federer'den çok daha büyük zaferler göreceğimizi düşünüyorum. Çünkü kendisi hala çok genç."

Martina NAVRATILOVA
"Burada önemli olan kaç Grand Slam kazandığınız, kaç yıl 1 numarada kaldığınızdır. Federer tüm bunlara bakıldığında dünyanın bugüne kadar gördüğü en büyük tenisçi olmayı hakediyor."

Rod LAVER
"Roger çok yönlü ve çok yetenekli bir oyuncu. Backhandleri, forehandleri, voleleri, servisleri.. kortta adeta yere değmeden hareket ediyor, bütün bunları tek bir kişinin yapabiliyor olması inanılmaz, işte bu da büyük bir şampiyonun izleri."

Jimmy CONNORS
"Modern teniste, siz bir toprak kort oyuncusu, bir çim kort oyuncusu veya bir sert zemin oyuncusu olabilirsiniz. Ya da Roger Federer olursunuz."

Tiger WOODS
"Bana göre Roger'ın teniste yaptıkları, benim golfte yaptıklarımdan çok daha büyük."

0 yorum: