26 Ağustos 2009 Çarşamba

Geçen haftaya bakış #2



Bu aralar acaip uzak kaldım tenise, özlemedim desem yalan olur. Üstüste en sevdiğim turnuvaları kaçırdım, hele bu hafta çok bombaymış. Cincinnati'de 4 büyük yarı finalde karşılaşmış. Toronto'da Sharapova'lı All Russian Final..

Ağustos'u nerdeyse boş geçirdim ama Eylül'ün ilk haftasından sonra blog'a tam anlamıyla dönüş yaparım artık.

Maçları izlemediğim için pekte yorum yapmak istemiyorum ama Dementieva kariyerinin en iyi dönemlerinden birini geçiyor, üstüste önemli turnuvalarda iyi sonuçlar aldı ve burada zafere ulaştı. Amerika Açık öncesi oldukça iyi sinyaller verdi ama tabloya da bağlı olmakla beraber Amerika Açık'ta sürpriz yapabileceğini düşünmüyorum.

Sharapova ise sakatlıktan sonra bir çoklarının beklemediği kadar iyi bir dönüş yaptı. Burada da oldukça iyi bir hafta geçirmiş, bu haftayı da iyi değerlendirirse Amerika Açık'ta iddialı bir diğer isim olacaktır.

Cincinnati'de yarı final tablosunu görünce çok üzüldüm, her zaman bu 4'lüyü göremiyoruz. Federer her zaman en büyük favori olacaktır Amerika Açık'ta..

ATP Cincinnati
F Roger Federer def. Novak Djokovic 6-1 7-5

WTA Toronto
F Elena Dementieva def. Maria Sharapova 6-4 6-3

0 yorum: