30 Ağustos 2009 Pazar

Marsel Amerika Açık ana tablo'da..!


Tam 46 yıl aradan sonra bir Türk tenisçi Amerika Açık ana tablosuna girmeyi başardı. Marsel İlhan, Nazmi Bari'den sonra bunu başaran ilk isim oldu.

Elemelerde ilk iki maçını takip etmiştim ama nazar değdirmeyeyim diye yazmadım blog'a. İyi ki de yazmamışım 3. maçını çok rahat geçti Marsel.

Rakip 72 numara Belçikalı Christophe Rochus, bana kalırsa şansı rakibinden az değil.

Us Open Qualification
Q1 Marsel İlhan def. Ryan Harrison 6-4 0-6 7-5
Q2 Marsel İlhan def. Sebastien de Chaunac 7-6(4) 7-6(6)
Q3 Marsel İlhan def. Ricardo Mello 6-4 6-2

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de nazar degmesin diye maclar canli skordan takip etmedim :=)
Yük kalkti hakikaten üzerimden ...

bundan sonrasi iyi olur umarim...

harika bir sonuc bu ayni zamanda.