16 Ocak 2011 Pazar

Avustralya Açık 2011 Bayanlar Kurası


Bayanlar kuralarını değerlendirmek her zaman daha zor olmuştur. Yine çok bilinmeyenli eşleşmelerle dolu bir kura.

Altın kız Caro açılışı Dulko'yla yapıyor ki 2011'e nasıl başladığını tartışmaya gerek yok. Dulko'yu geçip biraz ısınır sanırım. Üçüncü turda onu kötü bir sürpriz bekliyor olabilir. Cibulkova'dan rövanşı alabilecek mi görücez. Turnuvanın olabilecek en kötü eşleşmelerinden biri burada; Wickmayer - Groth. ikisini de çok seviyorum ama Wicky'i her zaman bir adım önde tutucam sanırım. Çok çok zor bir maç ve çok büyük bir olasılıkla da bu maçın galibi çeyrek finali görür gibi duruyor.

Çeyreğin altında Schiavone var, onu tek haneli seribaşı olarak görmeyi hala sindirebilmiş değilim. İlk turda elese şaşırmam ama dördüncü tur oynarsa da şaşırmayacam. Üst bölümde Henin yer alıyor. Olası üçüncü tur eşleşmesi güzel duruyor. Formda Mattek'le, sorun çıkarabilecek bir ilk tur rakibine sahip Sveta, ikinci turda karşı karşıya gelecek. Sonuçta Henin'in bütün çeyreği süpürmesini bekliyorum.

İkinci çeyreğin üstünde yer alan Venus hakkında yorum yapmak zor, ne durumda olduğu meçhul. Petkovic'in 4.turu görmesi lazım diye düşünüyorum. Altta da Masha'cığım yer alıyor. Buradan tek dileğim Masha'yla Vesnina ilk maçlarını kazansa, ikinci turda karşılaşsa, hayat bayram olsa.. Ama pek olacak gibi durmuyor, sanki kıl Razzano oyunbozanlık yapar gibi. İlk tur Kanepi-Rybarikova eşleşmesi de güzel gözüktü burdan.

Çeyreğin alt kısmında yer alan Na Li, Clijsters karşısında şov yaptıktan sonra bir anda çeyreğin favorisi oldu. Dördüncü turda Azarenka'yla kapışır gibi, güzel maç olur..

Üçüncü çeyreğin üst kısmı tam bir yorum yok bölümü olmuş. Kimseyi ön plana çıkartamıyorum. İsim olarak JJ ve Aga burada ama ikisi de üçüncü turu göremez gibi.

Çeyreğin alt kısmını görünce beni bir hüzün kapladı. Safina'nın 2011 dramı bitecek gibi durmuyor, ilk turdan Clijsters'la oynamak ne demek ya, bu kadarı da fazla.. Üstte ona taktığım lakapla iki ileri bir geri Petrova'nın ne yapacağı belli olmaz. İlk turdaki genç vatandaşının şakası yok. Sevgili Ana'da burada, ama nedir son durumu bilmiyorum. Ben bu Makarova'dan baya umutluydum ama olmadı bir türlü, Ivanovic karşısında ne yapacak çok merak ediyorum. Sonuç olarak Kimmie güle oynaya çıkar burdan, zaten turnuvayı da kazanacağını düşünüyorum.

Son çeyreğin üst kısmında Stosur yer alıyor, üçüncü turda Kvitova'yla zor bir maç oynar. Sanırım o maçın galibi de çeyrek finali görür gibi.

Altta ise Vera açılışı Bammer'la yapıyor, rahat geçer de ikinci tur maçı çok çok enteresan. Sırpların yeni yıldız adayı Bojana bayadır takip ettiğim bir hatun. Sydney'de şov yaptı resmen, bir anda turnuvanın sürprizine imza atar mı ikinci turda diye düşünmeye başladım.

Çeyrek final tahminlerim;
Wickmayer - Henin
Sharapova - Na Li
?????? - Clijsters
Kvitova - Zvonareva

Üçüncü çeyreğin üst kısmından kimseyi yazamadım, onun dışında biraz da hayal ettiğim eşleşmeler diyelim. Tahminlerinizi yorum olarak bırakın ;)

0 yorum: