23 Eylül 2009 Çarşamba

Juju geri dönüyor..!


WTA'de gündem bir süredir Justine Henin'in tenise dönüşünü açıklamasına odaklanmıştı ki haber bu hafta geldi. 7 Grand Slam'li Juju yeni sezonda kortlara geri dönüyor.

Bu habere hem çok sevindim hem de bir bakıma sinir oldum diyebilirim. Nedeni basit, WTA'de işler iyi gitmiyor, Clijsters ve Henin'in tenisi bırakmalarının ardından Sharapova'nın uzun süreli sakatlıkları da eklenince meydan Jankovic, Ivanovic ve Safina'ya kalmıştı, onlarında durumu ortada. Öte yandan madem dönücektiniz niye bıraktınız diyorum, Rodriguez'i ağlattığına değdi mi şimdi =)

He bu arada Henin'in dönüşünün tek sebebi Clijsters'ın Amerika Açık şampiyonluğudur. Aksini isteyen istediği kadar söylesin..

2 yorum:

onur dedi ki...

justine'in dönüşü clijsters'ın amerika açık'ı kazanmasından öncesine, amerika açık'ın başlamasından da öncesine gidiyor.. o zamanlar çıkmıştı belçika basınında söylentiler.. henin'in çalışmaları, rodriguez'in "evet çalışıyor ama geri dönüş için olduğunu sanmam" demeleri..

wimbledon'ı kazanamaması içinde büyük bir ukte olarak kaldı henin'in.. kendisinin de dediği gibi federer'in kariyer grand slam yapması içindeki wimbledon kazanma arzusunu tetikledi.. bir ara kötü oynayıp dinara safina'ya bile yenilmesinden sonra bir anda düşüşe geçme korkusu onu zirvedeyken bırakmaya itti..

ama aslında zirvede gözükse de aslında kendi zirvesinde değildi.. kariyerinde o büyük boşluk her zaman eksisi olarak kalacaktı.. kim clijsters geri dönmese bile henin dönecekti..

emre yazıcıol roland garros'tan sonra "henin seneye döner" dediğinde gülmüştüm kendisine.. çünkü hiç beklemiyordum, çok kesin konuşmuştu, "içimdeki tenis aşkı, isteği bitti" demişti..

ama içten içe wimbledon için gün sayar olmuş federer'in paris zaferinden sonra meğerse..

Berke B. dedi ki...

Evet zaten çıktığı televizyon kanalında da benzer bir açıklama yaptı. "Kim'in dönüşü içten içe etkilemiş olabilir ama Roger'ın Fransa Açık şampiyonluğu beni daha çok etkiledi" dedi.

Yine de görüşümün arkasındayım, eğer Kim bu kadar iyi bir dönüş yapmasaydı Juju cesaret edebilir miydi bilemiyorum..