31 Temmuz 2010 Cumartesi

Küçük fark (!)



Aslında yapacağım karşılaştırma hiçte adil değil biliyorum. Sonuçta bu hafta oynanan diğer turnuva olan WTA Stanford hem bir US Open Series turnuvası hem de Premier seviyede..

Yine de aynı hafta olmasını göz önüne aldığımızda iki turnuvanın çeyrek final eşleşmelerini karşılaştırmadan yapamıyorum..

WTA Stanford
Stosur vs Wickmayer
Azarenka vs Bartoli
Radwanska vs Kirilenko
Sharapova vs Dementieva

WTA Istanbul
Petkovic vs Baltacha
Vesnina vs Rodionova
Pavlyuchenkova vs Cirstea
Groth vs Dushevina

Kim ne derse desin bu turnuva 5 senelik kısa tarihinde Venus, Vaidisova, Myskina, Sharapova, Radwanska, Dementieva ve Zvonareva gibi popüler top10 oyuncularını izlettirmişti.

Geçen seneki berbat ana tablodan sonra belki bu sezon daha iyisini görürüz demiştim ama sırf Serena için izlenebilecek turnuva, o da gelmeyince -bir iki ismi hariç tutarsak- 100binlik Challenger tablosuna döndü..

3 yorum:

kirpi dedi ki...

Tamamen takvimle ilgili bir durum.Toprak korttayken daha cazipti bence çünkü Avrupa toprak sezonuna yakındı. Ama Amerika sert zemin sezonu başlamışken ve bunu takip eden Montreal ve Cincinnati'de 2 önemli turnuva ve 1Grand Slam varken, oyuncuların Amerika'ya göre dünyanın öbür ucu sayılabilecek İstanbul'a gelmemeleri çok da mantıksız değil..

Russell dedi ki...

çok kötü olduğunu düşünmüyorum. ilk 100'den dolu iyi oyuncu var. sonuçta istanbul cup gibi vasat bir sürü turnuva dolu takvimde. burada durum bizimle alakalı değil. kirpinin dediği gibi takvim çok önemli.

Berke B. dedi ki...

Bizle alakalı değil tabii ki.. Yine de sizi bilmem ama beni kesinlikle tatmin etmiyor gelen isimler..