1 Temmuz 2010 Perşembe

Son 4



Çeyrek final maçlarını komple kaçırdım ne yazık ki, hatta yarı finalistleri bile bu sabah öğrendim. İzleyemediğim için sadece özetlerden yorum yapmak istemiyorum.

Yarı finalistleri öğrendiğimde artık kim kazanırsa kazansın önemli değil demiştim. Hakikaten de öyle, en zayıf halka Berdych gibi gözükse de Djokovic'in durumu malum, olurda zorlanmaya başlarsa bence Berdych final için bir adım önde duruyor. Gerçi Hewitt için de böyle düşünüyordum ama Nole fena yanılttı.

Öteki tarafta Nadal'a daha büyük bir sempati beslediğim kesin ama Murray'in kazanacaksa final oynamasını istiyorum, bir kez daha finalde kaybetmesini istemem.

Dikkatimi çeken bir diğer şeyde az kalsın kare as tamamlanıyormuş. Federer'de yarı finalde olsa, ilk 4 seri başı yarı finale yükselmiş olacaktı. Belki yakın tarihte olmuştur da en son ne zaman olduğunu hatırlayamadım şimdi..

0 yorum: