11 Haziran 2010 Cuma

Schiavone HAAAAAAYIIIIIIIIIIIIIIIIIRRR..!




Başlığa ismini yazmasam eminim kimse tanıyamazdı. Evet maalesef fotoğraflar Francesca Schiavone'ye ait.

Neresinden tutsam elimde kalıyor, böyle bir çekimi kim nasıl hangi kafayla gerçekleştirdi bilemiyorum. Beni daha da düşündüren şey Schiavone'nin bu çekime onay vermesi. Yani şunları gördükten sonra arkama bakmadan kaçardım Fran'ın yerinde olsam..

2. fotoğraf normal, keşke o tarzda bir çekim olsaymış. 3. fotoğrafda biraz da photoshop'la göğüsler falan büyütülmüş, seksi durduğu düşünülmüş herhalde. Ama ilk fotoğrafa diyecek sözüm yok. Yüzü tanınmaz halde, giydiği mini şort tam bir kabus ama en fenası şortun kenarından çıkan g-string...

İnsanın gece rüyasına girer bu fotoğraflar, ilk fotoda yüzüne 3 saniyeden fazla bakamıyorum korkudan =))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güldüm yazıya :) haklısınız gerçekten tam bir kabus :s