26 Haziran 2010 Cumartesi

Wimby'den kısa kısa



Wimbledon'a gereken zamanı pek ayıramadım geçtiğimiz bir kaç günde. Anca Marsel'le, Isner - Mahut maçlarını doğru dürüst takip edebildim.

Sonuçlara göz attığım da enteresan skorlar dikkatimi çekti. Gerçi söz konusu çim olunca çokta şaşırmamak lazım ama yine de şaşırtıcı sonuçlar var.

Bayanlarda Stosur'un hele de 1. turda elenmesine imkan vermiyordum. Roland Garros sonrası daha çabuk toparlanacağını düşünüyordum. Diğer taraftan Schiavone'ye ise hiç şaşırmadım, zaten kura değerlendirmesinde de Dushevina tehlikeli olabileceğinden bahsetmiştim. Schiavone'nin RG şampiyonluğu açıkçası hiç bir şey ifade etmiyor, zaten 30 yaşına geldi ve kariyeri boyunca da üst düzey olamadı.

Erkeklerde ise Federer'den sonra Nadal'da beş setlik bir maç oynadı ama Haase'ye fazla geldi diyebiliriz. Federer'in Bozoljac'a da set vermesi soru işaretlerini arttırdı. Djokovic'le Hewitt arasında beklediğimiz 4. tur eşleşmesi gerçekleşti, favorim Hewitt.

Dikkatimi çeken bir diğer şey ise erkeklerde çok fazla 5 setlik maç oynanması. Rekabet düzeyi hakikaten üst düzeyde, kısa geçen maç sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor.

0 yorum: