21 Mayıs 2010 Cuma

Fransa Açık Bayanlar Kurası


Sezonun ikinci Grand Slam'i Fransa Açık pazar günü başlıyor, kuralarda çekildiğine göre hızlıca bir bakış atalım istedim..

İlk çeyrek oldukça heyecanlı gözüküyor. Serena turnuvayı Voegele karşısında açıyor, açıkçası 4. turda karşısına Peer çıkabilir ama onu da geçecektir bana göre. Ayrıca bu çeyrekte Sharapova ve Henin'de bulunuyor. Bu ikili aksilik olmazsa 3. turda bize güzel bir maç izleticek. Çeyrek finale Sharapova/Henin - Stosur/Zheng maçının galibi çıkacak, yani büyük ihtimalle bu Henin olacak ve ilk çeyrek finalde Serena - Henin karşı karşıya gelecek. Gerçi ben Sharapova'yı tercih ederim ama ilk hali çok daha heyecan verici.

İkinci çeyreğin üst kısmında Jankovic'in geçen haftaki performansını göz önüne alırsak önü açık duruyor. Wickmayer'in toprakta iyi olmadığını düşünürsek 4. turda Suarez Navarro - Jankovic maçı güzel olur. Geçen senenin finalisti Safina'nın işi zor, zira çıkabilirse üçüncü turda Zvonareva onu bekliyor olacak. Çeyreğin alt kısmında Radwanska, Errani karşısında sürpriz yaşamazsa üçüncü turda Ivanovic büyük ihtimalle karşısına gelecektir. Alt kısım için yorum yapmak zor, Zvonareva'nın son durumunu bilmiyorum ama normal şartlarda Jankovic'in karşısına çeyrek finalde çıkması lazım.

2009'un şampiyonu Kuznetsova bu çeyrekte ve açıkçası hiç umut vermiyor. Toprak sezonunda yalnızca 1 maç kazanabildi. Roma'da kaybettiği Kirilenko, olası 3. tur rakibi. Açıkçası üçüncü çeyreğin üst kısmından çıkacak hiç kimse beni şaşırtmaz. Alt kısımda yer alan Wozniacki'nin işi de son sakatlık durumundan sonra zor. İlk turda Kudrayavtseva, ikide Garbin, üçte Dulgheru karşısına çıkabilir. Wozniacki'nin çeyrek final görmesine pek şans vermiyorum, benim burdan çeyrek finalist adayım Safarova olacak.

Son çeyrekte ilk turun en güzel maçlarından biri Azarenka - Dulko arasında olacak. Burdan çıkacak isim üçüncü turda Martinez Sanchez'le karşılaşabilir, o da dördüncü turda karşısında Dementieva'yı bulacak. Bu çeyreğin alt kısmı da karışık duruyor, 2 numaralı seri başı Venus, ilk turda Schnyder'le, ikide Santonja, üçte Cibulkova'yı karşısında bulabilir, toprakta tehlikeli isimler ama Venus iyi tenis oynuyor. 4. turda aksilik olmazsa Rezai'yi görebiliriz Venus karşısında.

Durum böyle, güzel bir turnuva olması dileğiyle..

0 yorum: