21 Mayıs 2010 Cuma

Fransa Açık Erkekler Kurası


İş toprakta oynamak olunca erkekler için de dengeler değişiyor. Kimin ne yapacağını kestirmek zor.

Federer açılışı Luczak'la yapacak, ikinci turda 08 Avustralya Açık'ta kendisine kök söktüren Tipsarevic çıkabilir. Üçte Lopez, dörtte de Monfils/Wawrinka galibi çıkar. Çeyreğin alt kısmında geçen senenin flaş ismi Soderling yer alıyor ama hiç umut vermiyor bu sene. Çeyrek finalde Federer'in karşısına çıkabileceğini sanmıyorum. Burdan Cilic veya Gulbis'in çıkması daha olası bana göre.

Herhalde turnuvanın en zor kuralarından biri Murray'e çıkmıştır. Zaten zor günler geçiriyor, bu kura ona hiç yardımcı olmayacak. İlk turda Gasquet, ikide Chela, üçte Baghdatis, dörtte Berdych var gibi gözüküyor. Murray'in dördüncü tur dahi görmesini beklemiyorum. Alt kısımda Tsonga'nın önü dördüncü turda oynayacağı Youzhny/Robredo maçına kadar açık.

Üçüncü çeyreğin üst kısmında Roddick yer alıyor, söz konusu toprak olunca Roddick'e de fazla güvenemiyorum, üçüncü turda olası Monaco maçı var ki zor olacaktır. Dördüncü turda onu Ferrer bekliyor olacak, favorim Ferrer tabii ki. Djokovic'in de önü dördüncü turdaki Ferrero maçına kadar açık. Onun haricinde çeyreğin alt kısmı temiz duruyor.

Son çeyrekte Rafael Nadal, Monfils'e ikizi kadar benzeye Gianni Mina'yla açılışı yapacak. Burada Hewitt - Chardy ilk tur maçı var. Hewitt favori tabii de Fransız seyircisiyle Chardy mutlaka güzel bir maç çıkartacaktır. Zaten buradan çıkacak isim Nadal'ın kurbanı olacak. Nadal'ın önü açık çeyrek finale kadar. Çeyreğin üst kısmında güzel bir eşleşme olacak, üçüncü turda Almagro - Gonzalez maçı izlemeye değer. Burdan çıkacak isim de Verdasco'yla oynayacaktır. Yani çeyrekte Nadal'ın karşısına Verdasco, Gonzalez veya Almagro çıkacaktır diye düşünüyorum.

Nadal'ın turnuva öncesi 2 numaraya yükselmesi iyi oldu, olası Nadal - Federer maçını dört gözle bekliyorum ama Federer'in final görüp göremeyeceğini de kestiremiyorum. Kim olursa olsun umuyorum ki Nadal kupayı ısıran taraf olacak.

0 yorum: